![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/02/facebook-vietine-reklama.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_6.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_5-2.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/02/facebook-vietine-reklama-101-kepyklele.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/02/facebook-vietine-reklama-101-kepyklele-video-simtalapis.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_7.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_2.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_9.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_5.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/02/facebook-kaledine-reklama.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_1.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/02/facebook-vietine-reklama-101-kepyklele-video.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/a-5.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_9-1.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_11-1.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_4.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_1-1.jpg)
![](http://darbai.augantisverslas.lt/wp-content/uploads/2022/03/Screenshot_3.jpg)
Tai vienas iš retų atvejų, kai įkeliamas turinys įgauna virusinį dalinimosi ir peržiūrų efektą. Kad tai įvyktų turi būti tinkamas kontekstas, kuris liečia didumą visuomenės žmonių.
aktuali tema + tinkamas laikas + kūrybiškumas / pramoga = Sėkmės formulė
Organiškai buvo pasiekta virš 100 tūkst. žmonių. Video buvo rodomas per LRT televiziją.